1.12.11

Minu esimene publikatsioon :)


Oh neid pealkirja koostajaid... isa luges mu teksti ja ütles, et ma ei jätaks muljet, et olen siin tšillimas ja õlut joomas. Nüüd jättis selle mulje keegi minu eest :)

5 kommentaari:

Triini ütles ...

Ei ole midagi nii hullu.... natuke on ikka õppimisest ja niisama Belgia elust kirjas (kusjuures see niisama Belgia elu kirjutis meeldib mulle väga)!
Aga kallis, varsti siis õlut jooma ?! :D

Mammu ütles ...

Hahaaa ;)

Katrin ütles ...

Väga mõnus kirjatükk! Pildiblogi on hea küll, aga no nüüd andsid meile maitsta, millest ilma oleme jäänud. :D

Katrin ütles ...

Ahjaa, ja tahtsin öelda, et pealkiri ongi hea - kummutab seda "statistikud-on-kuivikud" kuvandit. Kõik peab ikka tasakaalus olema. :D

Mammu ütles ...

Hahha.. hästi Kata, võib-olla tõesti ongi see pealkiri hea ;)